duminică, 29 ianuarie 2017

Gas 10 Cel mai de combustibil eficient și Diesel Cars de vanzare Azi

                                  http://blog.caranddriver.com/the-10-most-fuel-efficient-gas-and-diesel-cars-for-sale-today/?src=nl&mag=cdb&list=

Indiferent că vorbim de un topic pe un forum auto sau de o simplă dicuţie la o cafea, subiectul “diesel versus benzină” este unul ce pare mereu fără final şi acaparează publicul care urmăreşte sau este pasionat de fenomentul auto. În cele ce urmează vom aborda doar unul dintre episoadele ce caracterizează această discuţie şi anume traficul urban. Cum se comportă cele două tipuri de motorizări şi care sunt avantajele şi dezavantajele lor?
Atunci când circuli în traficul din oraş unul dintre cele mai apreciate calităţi ale unui motor este elasticitatea. Ce înseamnă asta? Un cuplu bun încă de la turaţii joase, o dezvoltare armonioasă a puterii pe toată plaja de turaţie şi un răspuns rapid la apăsarea pedalei de acceleraţie. Din acest punct de vedere un motor diesel este avantajat datorită principiului său de funcţionare ce permite obţinerea unor valori de cuplu bune încă de la turaţii joase. La asta se adaugă faptul că, în ultimul deceniu, aproape că nu au mai existat motoare diesel fără supraalimentare cu turbo, iar asta a schimbat radical datele problemei. Un motor turbo-dieselul comun, chiar şi unul lansat acum câţiva ani este aproape imbatabil când vine vorba de valori de cuplu. Practic, asta înseamnă elasticitate la un motor: cuplu din belşug, disponibil cât mai repede, la turaţii joase. Să spunem că dieselul este avantajat din acest punct de vedere, dar totuşi, ultimii ani au dus la o creştere extrem de importantă în utilizarea supraalimentării la motoarele pe benzină. Acestea nu mai sunt puse în dificultate de fratele-diesel în duelul valorilor de cuplu.






nl_dvr_welcome1          
                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu